pijl

SLA contract

Een betrouwbare dienstverlening

Voor een betrouwbare dienstverlening bij website storingen sluiten wij een SLA contract af. We maken dan heldere afspraken over reactietijden en beschikbaarheid bij eventuele storingen.

Bekijk contracten
Sla contract afsluiten

SLA contracten met heldere afspraken

Voordelen van een SLA contract

Als u een website laat maken staat u waarschijnlijk niet direct stil bij eventuele problemen die kunnen ontstaan. Toch zou u hier eens over na moeten denken. Dagelijks worden websites gehackt of ontstaan er andere problemen. Daarom is het belangrijk dat u een partner heeft die u goed ondersteunt in geval van storingen en calamiteiten.

Custom Website legt haar service verlening officieel vast in een Service Level Agreement (SLA). Hierin staan onder andere afspraken over het herstellen van bugs, het doorvoeren van updates en helpdesk reactietijden.

Shape

Snelle support voor al uw vragen

Meer zekerheid bij storingen met een SLA contract

Wij bieden standaard een zeer goede dienstverlening aan als het gaat om de beschikbaarheid van services en reactietijden op supportaanvragen. Voor bedrijven die liever scherpe afspraken zwart op wit willen hebben over reactietijden bij storingen, bestaat er de mogelijkheid dit in uitgebreidere SLA vast te leggen.

Dat is wel zo duidelijk voor klanten en waarborgt continuïteit. Heeft u meer zekerheid nodig bij uw server dan kunt u een aparte SLA (Service Level Agreement) contract afsluiten. In een SLA contact staan de afspraken leggen we vast wat we gaan doen bij eventuele storingen.

Route naar succes afbeelding

Standaard SLA contracten

Prijzen zijn excl. BTW

SLA Bronze SLA Silver SLA Gold
Prijs per maand Gratis € 125,- € 260,-
Ondersteuning 8x5 12x5 12x7
Supporturen 09:00 - 17:00 uur 08:00 - 18:00 uur 07:00 - 19:00 uur
Inclusief vakantie en feestdagen nee nee ja
Responsetijd regulier onderhoud Best Effort NBD NBD
Responsetijd storing Best Effort NBD 12 uren
Uurtarief bij ondersteuning binnen support uren € 75,- € 75,- € 75,-
Uurtarief bij ondersteuning buiten support uren € 150,- € 125,- € 110,-
Netwerk SLA Garantie 99,5% 99,7% 99,9%
Power SLA Garantie 99,9% 99,9% 99,9%
Diagnose bij calamiteiten
Uitgebreide Rapportage
Voorrang Tickets
Vast Aanspreekpunt
Restore Test

Hardware SLA Garantie

Garantie

Dedicated Servers optioneel
High Availibility Servers 99.9%
Maatwerk Servers Maatwerk

Custom Website gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruikersgemak te verbeteren. Lees meer