SLA contract voor een betrouwbare dienstverlening bij website storingen

Met een SLA contract heeft u een betrouwbare website webhosting dienstverlening voor afspraken, reactietijden en beschikbaarheid bij eventuele storingen

Neem contact op

SLA contract voor een betrouwbare dienstverlening

Custom Website legt haar service verlening officieel vast in een Service Level Agreement (SLA). Hierin staan onder andere afspraken over het herstel van bugs, het doorvoeren van updates en helpdesk reactietijden. Dat is wel zo duidelijk voor klanten en waarborgt continuïteit. Heeft u meer zekerheid nodig bij uw server dan kunt u een SLA (Service Level Agreement) contract afsluiten. In een SLA contact staan de afspraken voor bij eventuele storingen.

Meer zekerheid bij storingen met een SLA contract

Wij bieden een zeer goede dienstverlening als het gaat om de beschikbaarheid van services, reactietijden bij storingen en reactietijden op beheeraanvragen. Voor bedrijven die liever scherpe afspraken zwart op wit hebben staan bestaat de mogelijkheid dit in een SLA vast te leggen.

SLA Bronze SLA Silver SLA Gold
Prijs per maand Gratis € 89,- € 145,-
Ondersteuning 8x5x365 8x7x365 24x7x365
Inclusief vakantie en feestdagen nee nee ja
Responsetijd binnen/buiten kantooruren (uren) Best Effort NBD 8/16 4/8
Uurtarief bij ondersteuning binnen kantoor uren € 67,50,- € 67,50,- € 67,50,-
Uurtarief bij ondersteuning buiten kantoor uren € 135,- € 135,- € 135,-
Netwerk SLA Garantie 99,5% 99,7% 99,9%
Power SLA Garantie 99,9% 99,9% 99,9%
Diagnose bij calamiteiten
Uitgebreide Rapportage
Voorrang Tickets
Vast Aanspreekpunt
Restore Test



Hardware SLA Garantie

Garantie

Dedicated Servers optioneel
High Availibility Servers 99.9%
Maatwerk Servers Maatwerk
Patrick de Vos

Als internetbureau in Groningen staan wij voor persoonlijke begeleiding en kwaliteit

-- Patrick de Vos, Custom Website