pijl

Blogs

Blijf op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen. In onze blogs delen wij belangrijk nieuws over veiligheid, techniek en online marketing.

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

26 nov

Een krachtige call-to-action button

Een call-to-action spoort uw bezoekers aan om iets te gaan doen op uw site. Wij leggen u uit wat een call-to-action precies is en hoe u een krachtige call-to-action button maakt. Zonder call-to-action zal uw bezoeker niet het pad doorlopen dat u wilt.

11 jan

12 Tips om de website conversie te verhogen

Met conversie overtuig jij de bezoeker om een aankoop te maken bij jouw webshop of website. Maar hoe kan jij je conversie verhogen? In deze blog zijn 12 tips gegeven over hoe jij je website kan verbeteren om de conversieratio te verbeteren.

18 jun

Wat is conversie en hoe verbeter ik deze?

Met conversie op online gebied bedoelen we de omzetting van bezoek aan een website naar een bepaald conversiedoel. Uw site kan heel veel bezoekers trekken, maar dat heeft weinig waarde als er geen manieren zijn om bezoekers om te zetten naar klanten.

09 apr

10 redenen om uw website te verlaten

Vaak investeert men veel tijd en geld aan het genereren van traffic (bezoekers) naar een website. Er wordt echter niet altijd even veel aandacht besteedt aan het behouden van bezoekers dan wel het voorkomen dat deze de website verlaten. De kans bestaat dan dat alle moeite voor niks is geweest. In dit artikel geven we een aantal tips om dat te voorkomen.

02 jan

De belangrijkste webdesign trends voor 2018

Als we het hebben over het ontwerp van een website, gaat het niet alleen over een leuke uitstraling. De trends die we in dit artikel delen, hebben óók effect op de prestaties en conversie. Natuurlijk is het van belang dat je zelf tevreden bent over het design van jouw website, maar eigenlijk is een functioneel en passend design veel belangrijker omdat dat leidt tot het beoogde doel. Bovendien valt er over smaak niet te twisten.

20 nov

Wanneer moet ik een nieuwe responsive website laten maken

Er was een tijd dat het prima was dat een website niet meer dan een online visitekaartje of brochure van een organisatie was. Een website ging dan ook makkelijk tien jaar mee. De noodzaak om een website te vernieuwen was er alleen als de inhoud van een brochure veranderde.